klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta
Panoráma Poliklinika (Buda)
1126 Budapest, Dolgos u. 2. 1/A
Egyes ellátásainkhoz – pszichológusainkhoz, pszichoterapeutáink és pszichiátereink egy részéhez, addiktológusainkhoz, valamint gyógypedagógusunkhoz – előzetes időpont-egyeztetés szükséges. Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot. Ezt követően telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Gyermekek, serdülők és felnőttek pszichoterápiáját vállalja, emellett a felnőttek komplex ADHD-kivizsgálását végző teamben is közreműködik a Panoráma Poliklinikán Kovács Erika.
1999-ben végzett a Debreceni Egyetem pszichológia szakán. Ezt követően a Svábhegyi Gyermekgyógyintézet Fejlődésneurológiai Osztályán helyezkedett el, ahol születési sérült csecsemők vizsgálatában, családjaik pszichológiai támogatásában vett részt. 2008-tól a XI. kerületi Pedagógiai Szakszolgálatban nevelési tanácsadást, valamint beilleszkedési, magatartási és tanulási nehézségek szakértői vizsgálatát végezte. 2004-ben a Semmelweis Egyetemen klinikai gyermek- és ifjúsági szakpszichológus címet, 2006-ban a Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesületben relaxációs és szimbólumterápiás módszerspecifikus végzettséget, 2012-ben a Semmelweis Egyetemen pszichoterapeuta végzettséget szerzett. Az egészségügyben, majd a nevelési tanácsadásban eltöltött közel 20 évben a csecsemők és kisgyerekek értelmi és érzelmi fejlődésének vizsgálatában, az anya-csecsemő kapcsolati nehézségek feldolgozásában, a sérült gyermeket nevelő családok pszichológiai támogatásában, a kisgyerekekkel, serdülőkkel és szülőkkel folytatott konzultációkban és terápiákban szerzett tapasztalatot. A pszichoterapeuta cím megszerzése óta felnőtt terápiákat is vezet, ismeretei bővítéseként elvégezte az áttételfókuszú pszichoterápia (TFP) serdülő és felnőtt módszerspecifikus képzéseinek elméleti szemináriumait.
Rendszeres résztvevője szakmai fórumoknak, a Serdülő- és Gyermek-Pszichoterápia Folyóirat és a Pszichoanalitikus Egyesület Konferenciáin előadóként is szerepelt. Munkája során fontosnak tartja a rendszeres saját élményű terápiás és szupervíziós munkában való részvételt.
Gyermekek, kamaszok esetében:
Felnőtteknél:
„Pszichodinamikus szemléletű terápiás munkámban fontos számomra a hozzám forduló gyerekekre és felnőttekre fordított elmélyült figyelem, a nyitottság, a közös gondolkodás. A problémák megértéséhez és feldolgozásához, a személyiség rugalmasságának, alkalmazkodóképességének fokozásához a terápiában a verbális tartalmak mellett segítségül hívjuk a játékokban, fantáziákban és álmokban kifejeződő szimbolikus jelentéseket, valamint a terápiás kapcsolatban zajló történéseket is. Pszichoszomatikus szemléletű teamünk tagjaként munkámban a testi és lelki történések összefüggéseinek felfedezése is hangsúlyt kap.”
Tetszik, megosztom: