Gajdos Panna

pszichológus, alkalmazott egészségpszichológus szakpszichológus-jelölt

Pszichológiai munkám fókuszában a testi és a lelki folyamatok közötti összefüggések állnak. Nagyon fontosnak tartom, hogy az egészséget széles körben szemléljük, melyben mind a fizikai, mind pedig a mentális jóllétnek, illetve az életmódnak is fontos szerepe van. Munkám során szívesen foglalkozom olyan betegekkel, akiknél egy hosszan fennálló testi tünet vagy krónikus megbetegedés gyakorol hatást a pszichológiai egészségre. A tünetekkel való megküzdés, illetve az orvosi vizsgálatok sora igen megterhelő lehet, a betegség az életmódot is nagymértékben megváltoztathatja és az élet számos területére hatással van. Gyakori tapasztalat, hogy egy élethelyzeti kihívás, munkahelyi megterhelés, a vele járó fokozott igénybevétel és stressz az, ami hozzájárulhat bizonyos testi tünetek kialakulásához.

Gajdos Panna

Az egészségpszichológiai konzultációk mind ezen megterhelő élethelyzetekben, mind pedig egy fennálló egészségügyi probléma esetén segítséget jelenthetnek. Kiemeltnek tartom, hogy egyszerre foglalkozzunk a testi tünetekkel és a lelki folyamatokkal, azok lehetséges kapcsolódásaival. Egy diagnosztizált krónikus megbetegedés esetén érdemes áttekinteni az adott betegség főbb jellemzőit és a velük való együttéléssel járó nehézségeket. Támogatást nyújtunk a betegség kezeléseként előírt vagy tanácsolt életmódbeli változtatások megvalósításához, a tünetekkel való megküzdéshez, illetve a stressz és a feszültség csökkentéséhez különböző pszichológiai módszerek és relaxációs technikák alkalmazásával.

Kiemelten foglalkoztat az irritábilis bél szindróma és a különböző, bizonytalan gyomor-bélrendszeri problémák kérdésköre, ezen a területen kutatásokat is folytatok, melyek eredményeit, tapasztalatát gyakorlati munkámban is hasznosítom.

A Panoráma Poliklinika különleges orvoscsapatának, a Fájdalomambulanciának is tagja vagyok, amelyben idegsebész vezetésével neurológus, egészségpszichológus és manuálterapeuta dolgozik azon, hogy minden Páciensünk a számára leginkább megfelelő szakemberhez kerüljön, a fájdalom kiváltó okára rövid időn belül fény derüljön és a panaszok mielőbb enyhüljenek.

Időpontfoglaláskor ne feledje beírni a megjegyzés rovatba az észlelt panaszait! Ez alapján kollégánk közvetlenül veszi fel Önnel a kapcsolatot, hogy a gyógyulás a megfelelő szakorvosnál induljon, a lehető legrövidebb időn belül. Várjuk panaszainak megjelölését e-mailben is: recepcio@panoramaklinika.hu

Panoráma Poliklinika: egészségpszichológia szakterület, autogén tréning.