Évekig dolgoztam pedagógiai szakszolgálatban (korábban: nevelési tanácsadó), több helyen, ahol leginkább gyermekekkel és serdülőkkel foglalkoztam egyéni és csoportterápiában, kiegészítve a terápiákat szülőkonzultációs ülésekkel, szakaszokkal. A pszichoterapeuta-képzésem után már felnőtt klienseket is kezelek elsősorban a kognitív viselkedésterápia eszközeivel. Évek óta vezetek magánellátásban középiskolás fiatalok számára pszichodráma-csoportokat, mely során önismereti és terápiás célok mentén (szorongás, depresszió oldása, társas készségek fejlesztése) is haladunk. Főállásomban az Eötvös Loránd Tudományegyetem Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológiai Tanszékén oktatok pszichológia szakos hallgatókat. Továbbképzéseim során szert tettem tudásra és gyakorlatra a mentalizáció alapú beavatkozások és az érzelemfókuszú párterápia terén is, így ezekkel kiegészítem az egyéni, csoport- és párterápiás üléseket.
Klinikai munkám során sokféle életkorú, családi és társadalmi helyzetű gyermekkel, serdülővel és szüleikkel kerültem kapcsolatba, valamint a viselkedési és érzelmi problémák vizsgálata és megoldás felé segítése során a gyermekeket körülvevő környezet (óvodapedagógusok, iskolai pedagógusok) együttműködését is meg kellett nyernem. Szakmai tapasztalatom tehát abba az irányba vezetett, hogy mindig komplex módon közelítsek egy-egy „tünet”, nehézség megértéséhez és kezeléséhez. Ehhez a szemlélethez jól illeszkednek az általam használt terápiás módszerek: a családterápia és a pszichodráma. Hiszek abban, hogy az interakciók és akciók segítségével jobban megközelíthetőek a kapcsolati és az egyéni, belső problémák azáltal, hogy ezek a technikák mélyebb érzelmi átéléshez és megértéshez vezetnek.