Autogén tréning

Az autogén tréning a mindennapos stressz kezelésére alkalmazható egyik leghatékonyabb relaxációs technika. A módszer segítségével képessé válunk testünk tudatos ellazítására, amivel növelni tudjuk szervezetünk ellenállóképességét. 

Rendszeres gyakorlásával lassítani tudjuk a szívritmust, a légzést, oldani tudjuk az izomfeszülést, de hatni tudunk az emésztésre is. Segít helyreállítani az immun- és endokrin működést, valamint hatékonyan segít a fájdalomcsillapításban. Jól használható alvási nehézségek rendezéséhez, szorongásos rohamok kontrollálásához. Elsajátításával testünkhöz pozitívabban, gondoskodóbban viszonyulhatunk.

Bejelentkezés pszichológusokhoz

Amennyiben pszichológus, pszichoterapeuta kollégánkhoz szeretne bejelentkezni, kérjük kattintson ide.

Autogén Tréning (AT) felsőfok

Az autogén tréning felsőfok gyakorlataival az módszer elsajátítása során megszerzett tudás és önismeret mélyíthető el. Az AT felsőfok meditációs hívóképekre épül, amelyeknek kiválasztása a hozott probléma figyelembe vételével történik. Rövid relaxációt követően a hívóképeket belső képek formájában jelenítjük meg. Belső képeink szemlélése közelebb vihet nehézségeink természetének megértéséhez és lehetőséget ad új megoldások kimunkálásához, önmagunk kibontakoztatásához.

A módszer egyéni és csoportos formában is elsajátítható.

Jelentkezés: csoport@panoramaklinika.hu

Tetszik, megosztom:

Facebook
LinkedIn
Twitter
WhatsApp
Email

Rendelés helyszíne

Panoráma Poliklinika (Buda)
1126 Budapest, Derkovits u. 7.

Bejelentkezés

Egyes ellátásainkhoz – pszichológusainkhoz, pszichoterapeutáinkhoz és pszichiátereink egy részéhez, valamint gyógypedagógusunkhoz – előzetes időpont-egyeztetés szükséges. Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot. Ezt követően telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Rendelő szakemberek

Gajdos Panna

pszichológus, alkalmazott egészségpszichológia szakpszichológus