klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, képzőhelyi mentor
Panoráma Polyclinic (Buda)
1126 Budapest, Dolgos u. 2. 1/A
Egyes ellátásainkhoz időpont-egyeztetés szükséges (közvetlenül bejelentkezni nem lehetséges). Kérjük, kattintson a gombra, és küldje el elérhetőségeit. Ezt követően telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben online konzultációra szeretne bejelentkezni, kattintson ide.
Erika Kovács works as a psychotherapist for children, adolescents and adults, and participates in the team performing complex ADHD assessments for adults at Panoráma Polyclinic.
1999-ben végzett a Debreceni Egyetem pszichológia szakán. Ezt követően a Svábhegyi Gyermekgyógyintézet Fejlődésneurológiai Osztályán helyezkedett el, ahol születési sérült csecsemők vizsgálatában, családjaik pszichológiai támogatásában vett részt. 2008-tól a XI. kerületi Pedagógiai Szakszolgálatban nevelési tanácsadást, valamint beilleszkedési, magatartási és tanulási nehézségek szakértői vizsgálatát végezte. 2004-ben a Semmelweis Egyetemen klinikai gyermek- és ifjúsági szakpszichológus címet, 2006-ban a Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesületben relaxációs és szimbólumterápiás módszerspecifikus végzettséget, 2012-ben a Semmelweis Egyetemen pszichoterapeuta végzettséget szerzett. Az egészségügyben, majd a nevelési tanácsadásban eltöltött közel 20 évben a csecsemők és kisgyerekek értelmi és érzelmi fejlődésének vizsgálatában, az anya-csecsemő kapcsolati nehézségek feldolgozásában, a sérült gyermeket nevelő családok pszichológiai támogatásában, a kisgyerekekkel, serdülőkkel és szülőkkel folytatott konzultációkban és terápiákban szerzett tapasztalatot. A pszichoterapeuta cím megszerzése óta felnőtt terápiákat is vezet, ismeretei bővítéseként elvégezte az áttételfókuszú pszichoterápia (TFP) serdülő és felnőtt módszerspecifikus képzéseinek elméleti szemináriumait.
She is a regular participant in professional forums and has been a speaker at conferences of the Journal of Adolescent and Child Psychotherapy and the Psychoanalytic Association. In the course of her work, she considers it important to participate regularly in experiential therapy and supervision.
Képzőhelyi mentorként részt vesz a Panorámában dolgozó klinikai szakpszichológus-jelöltek támogatásában.
For children, adolescents:
For adults:
’In my therapeutic work with psychodynamic approach, it is important for me to pay close attention to the children and adults who come to me, to be open and to think together. To understand and process problems, to increase the flexibility and adaptability of the personality, in addition to verbal content, we also call on symbolic meanings expressed in games, fantasies and dreams, as well as what is happening in the therapeutic relationship. As a member of our team with psychosomatic approach my work also focuses on exploring the connections between physical and mental events.’
I like it, I share it